Alla inlägg den 10 april 2010

Av Mattan - 10 april 2010 20:30

Nu är jag nyäten, tacos blev det fast att jag är fattig som en

lävla lus, om inte fattigare. Jag förstår inte vad jag gör med

mina pengar som kostar så hemskt mycket att det måste göra

mig till en lus. Pax att inte vara en hårlus, för det är väl det

värsta. Snacka om att dom måste känna ångest, bara av att

veta att så fort de blir upptäckta så kommer dom att dö.

Dessutom av ett jävla starkt schampoo, jag menar...hur roligt

kan det egentligen vara att dö en sån död?


Nu ska jag kasta mig i duschen, hellst en lång men det tycker

inte min varmvattenberedare att jag ska. För den är äckligt

liten och jag blir äckligt onöjd när det behagar att bestämma

att det varma vattnet är slut. Hoppas jag blir ren i dessa korta

duschningar! Sedan ska jag åka och hämta Emma och Malin.E

för att sedan gå på stan och slå klackarna i taket. Eller nej,

klackar i taket betyder väl typ karatefylla? Och jag ska ju vara

spikandes nykter i kväll så det kanske är att ljuga om jag skriver

sådär. Jag ska ut och se folk och dansa. Så möter vi Mallan

och hennes polare nere på stan och invarderar Appelbergs.

Sedan ska jag hem och myspysa med älskade hjärtat utanför

kroppen, the one and only Mini, Mimpan, liscous, grisen, ja

kär hund har många namn.

Av Mattan - 10 april 2010 17:42

Hur sugen blir man inte på sommar när man hör denna?!
Perfekt när solen lyser in genom fönstren!!!


Jag har råkat halka ner i någon slags reggae träsk.

Det är det enda som spelas här hemma nu förtiden

och det känns så rätt så rätt.

Av Mattan - 10 april 2010 16:16

Jag är fan nära slutet nu alltså!

Jag kommer inte ihåg senaste gången jag klev upp klockan sex

förutom i morse då. Så nu är jag farligt jävla trött, sådär så att

ögonlocken skulle kunna stängas en stund för lite vila på ungefär

en sådär fem sekunder. Jag tror nog att jag måste göra det också,

för ikväll blir det en hel kväll med damorna. Sånt behövs ibland,

och det känns som att den kommer bli en rolig kväll! Så Mimpan

får stanna hemma i lugnet och sova hon. Hon är dö trött efter

en natt av dåligt sovande, tydligen sover hon inte bra hos

mamma och Peder. Så nu när vi kom in genom dörren så

slocknade hon innan jag ens hann slå igång datorn.


Nej, nu ska jag power blunda sedan blir det dusch

och göra sig lite finare än just nu. Inga mysbrallor

eller adidas tröja ikväll inte. Hoj!

Ovido - Quiz & Flashcards