Alla inlägg den 6 april 2010

Av Mattan - 6 april 2010 22:04

Men för guds skull varför finns det så många affärer på internet?

Nu har jag gått och blivit kär i tre par skor, tre tröjor och ett par

leggins, detta är ju inte klokt! Gina har fått farligt fina kläder för

en annan som har en förkärlek till döds skallar, men en har jag redan

köpt. Det passade jag på att göra när jag var i Hudiksvall så nu är

det bara de tre resterande kvar. Men giv mig pengar då!


Jag har skallebank, kanske p.ga alla kläder som jag inte kan köpa.

Tror jag måste slå på en film och sova, för det kommer jag göra

på tio sekunder...för jag har babylonsjukan.

Av Mattan - 6 april 2010 19:32

En av mina favoriter just nu!

Av Mattan - 6 april 2010 19:08

Här sitter jag hos Emma, hon gjorde en god kyckling rätt och jag fixade

det jobbigaste...krocketterna. Sedan åt vi medans vi kollade på new moon.

Jag försökta sova, men tydligen var Emmas telefon heta linjen idag så det

blev dåligt av den sköna varan. Så ringde Mallan eftersom vi bestämt att

vi skulle gå en promenad. Så upp ur soffan, ur täcket slet jag med mig Mini

ut i friska luften och mötte Mallan. Vi var ute och gick i 50 minuter så nu

hoppas jag att hon har en stor chans i stegävlingen. Det var iallafall hur

skönt som helst att gå i detta väder, dessutom och prata massa skit med

gulle-Mallan. Nu ska jag myspysa med dom två bästa i världen ett tag

(Mini och Emma) sedan ska jag nog hem till mitt och sova. Är inte sådär

överdrivet pigg i knoppen idag. Får inte sova så som jag skulle vilja göra

och det tar verkligen på kropp och själ det ska ni veta.

Ovido - Quiz & Flashcards