Alla inlägg den 18 april 2010

Av Mattan - 18 april 2010 17:58

Promenaden är av checkad, tog en rätt lång promme och var

ute i strax över en timme. Så nu ska jag försöka få något i

magen för annars dör man. Allstå utan mat. Sedan ska jag

duscha och fixa barret det står ungefär åt alla håll nu.

Sedan bär det av till jobbet igen, rättare sagt om cirkus två

ynka jävla timmar. Men sista natten på bygget spenderas

en hel natt med don Pedro, då jävlar går det fort! Tjing tjing.


 

This is me and the barr åt alla håll.

Av Mattan - 18 april 2010 15:51

God morgon, eftermiddag, kväll, vad ni nu än vill kalla det!

En annan vaknade pigg och alert och ville vara i Emmas kläder

just nu och nyss. Men man får inte alltid som man vill så jag

sitter i min soffa och funderar på att antingen ta en lång

promenad eller en kort dusch. För ni vet, har man en liten

varmvattenberedare kan man inte så långa duschar. Och ja

jag hade tänkt att tjata ett hål i huvudet på er om det.

Jag tror inte riktigt ni förstår frustrationen i mitt liv, saknaden

av en lång jävla dusch med varmt vatten! Men det är ju klart,

det är ju snart sommar och det betyder ju förhoppningsvis

ett skepp kommer lastat...med sol. Och sol är lika med värme,

och värme är lika med överlevnad. Så jag får kanske nöja mig

med det. Om inte annat finns det ju bastu både på badhuset och

Risön. Fan...jag måste nog ut på promenad alltså!

Ovido - Quiz & Flashcards