Alla inlägg den 16 april 2010

Av Mattan - 16 april 2010 18:07

Här händer det grejer förstår ni gott folk.

Jag ringde Emma.Å för att fråga om hon visste att vi hade bytt

arbetplats i natt, vilket hon gjorde klart för mig att hon visste.

Stackarn hade ingen plats att sova innan jobbet så jag sa att

hon var välkommen hit bums. Hon ringde och sa att jag skulle

göra kaffe, sagt och gjort så gjorde jag det. Då hade sötnöten

åkt och köpt go fika med sig. Så nu har vi precis käkat varsin

halva av en beskvi, var sitt kanelhjärta och druckit kaffe.

Nu har hon lånat min säng och jag ska ta hunden på promenad.

Sedan blir det duschen, göra sig ordning och hoppa i sängen så

kvinnan vaknar till liv. Sedan lämna hunden hos morfar, hämta

upp min arbetskollega (snacka vuxet) Peder och jobba hela natten med

honom, eller hela helgen egentligen. Promenad var det ja, Hoj!

Av Mattan - 16 april 2010 15:33

Men varför ska jag skriva just nu egentligen?

Jag har ingenting på hjärtat, inget i hjärnan och inget

i fingrarna. Det enda som har hänt mig denna dag är

att jag slutade jobba, hämtade hunden, gick en promenad,

gick och la mig, vaknade 12, somnade om, vaknade halv tre,

klev upp, gick promenad, åt frukost/lunch/middag.

Även jag kan ha ett spännande liv ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards