Alla inlägg den 7 april 2010

Av Mattan - 7 april 2010 19:16

Men dra mig baklänges vad underbart skönt det var att få blund ett tag!

Vaknade pigg som en lärka efter ungefär två timmar, så nu klarar jag mig

ett tag till igen. Har nyss gjort middag och ätit upp den, för jag har hört

att man ska göra så...äta mat alltså. Så nu står jag inför ett dilemma,

jag skulle vilja (för Minis skull) gå på en långpromenad och för min egen

skull skulle jag villja åka på affärn och köpa typ en Ben&Jerrys tills klockan

åtta för då börjar min tv kväll. Jag menar, Mini ligger ju ändå och sover,

och dessutom tog vi en långis igår. Får man fuska då och ta en lite extra

lång promenad imorgon istället då? (snälla säg ja). Appro på Mini

fick hon mitt hjärta att slå lite kärleks slag nyss, som jag skrattade!

Hon började morra sådär sött på sackosäcken jag fick av syster som har

stått här sen i Måndags, men Mini hittade den nu. Jävlar vad förvånad

hon vart av den, och det gjorde min dag.


Ja, men då säger vi så. Då rånar jag spargrisen nu och åker ner

på konsum så jag kan käka lite fett framkallande saker.

Av Mattan - 7 april 2010 14:48

Sambo bjöd mig på en toast på stan idag, åh så gott det var.

Sambo ringde och väckte mig och tyckte jag skulle upp och hoppa,

en annan får ju aldrig sova ordentligt. Så nu ska jag gå ut med

hundskrället, dricka lite cola och sedan ska jag fan sova!

Så nattinatt allesammans, ses när det är vår.

Av Mattan - 7 april 2010 03:05

Dom där tio sekundrarna är långa, och jag sover fortfarande inte.

Fast än huvudet känns vara i Haiti och inte på min kropp.

Förstår inte hur jag inte kan sova när jag egentligen är så trött

att hela kroppen gå på sparlågan. Hemskt jobbigt är det iallafall!

Jag undrar om syster och Emma lyckas smitta mig? För det känns

liksom som något lurt där i kroppen. Hur som haver borde jag ha

somnat för ex antal timmar sedan men det är lönlöst! What to do?


Som denna brud skulle man ju vilja sova just nu!

 

Ovido - Quiz & Flashcards