Alla inlägg den 5 april 2010

Av Mattan - 5 april 2010 19:55

Att man alltid blir så trött när man sovit såhär på kvällen, bara tanken

av att man ska vara vaken hela natten är inte så jävla piggelin

framkallande för den delen heller. Men det är nog bara att tagga till

nu och inse att jag snart borde få tummer ur och åka iväg på jobbet.

Snart kommer gulleAxel hit och ska hänga med Mini i natt, henne törs

jag inte ha ensamen en hel natt inte. Ne, nu pyser jag annars kommer

jag sväva in på massa konstiga saker vilket blir tråkigt.

HOJ!


 

Jag och syster.    

Av Mattan - 5 april 2010 17:43

Äntligen hemma!

Så jävla klart skulle det bli skit väder bara för att jag skulle sitta och

köra hem. Det var blött på vägen, på rutan och överallt. Såg ynka lite

när man låg bakom någon eller mötte en lastbil. Och sist och inte

minst höll jag på att kyssa körkortet goodbye, men tack vare mina

stora glasögon såg jag i sista sekund en såndär vit bil med gula och

blåa grejer på. Bilen bakom mig gick det dock inte så bra för, med

tanke på att den låg inne i min röv, skylla sig själv.


Nu ska jag gå och lägga mig och sussa till klockan blir halv åtta.

Då ska jag kliva upp och hämta Axel, handla frulle och sedan

åker jag och jobbar. Om jag är taggad för att jobba i natt?

Men självfallet! Alltid redo hörreni. (ironi kan jag aldrig få nog av)!


PS. jag har haft en underbar helg med världens bästa

lillasyster. Puss och puss på henne. DS

Ovido - Quiz & Flashcards