Alla inlägg den 26 april 2010

Av Mattan - 26 april 2010 13:19

Jag blir tamigfan vansinnig när jag inte kan vända tillbaka mitt

skruvade dygn! Jag har nu försökt tre dagar på raken men icket!

Det bara går inte. Hur gör man? Måste jag anlita en personlig

väckare? Måste jag gå och lägga mig nio på kvällen? Vad exakt

måste jag göra?! Persiennerna måste jag ha nere för annars kan

jag verkligen inte sova! När jag var liten drömde jag en mardröm

om att det kom en varulv från taken och tittade in genom fönstret

sedan dess måste jag ha persienn nere. Appro på mardröm så

drömde jag en sådan i natt, vilket inte är så ovanligt nu för tiden.

Är det för att jag har sånt jävla kasst med rutiner kanske?

Eller så är det för att jag kollar för mycket på tv, snart kommer

väll dom där jävla omtalade fyrkantiga ögonen också. Jippie!


Nej, nu ska jag göra något åt denna dag.

Städa? Ta en till promenad? skicka in brev

till akassan! Köpa ett ben till Mini.

Ovido - Quiz & Flashcards