Alla inlägg den 11 april 2010

Av Mattan - 11 april 2010 21:56

Helt galet vad skönt det var att ta en promis nu!

Behövde inte ens jacka och det hände väl sist i höstas att

man gick utan jacka utan att frysa. (ja jag vet så jävla

självfallet att det var så..) Mini trodde jag var tokig när

jag släpade med henne på en till lång promis idag men det

fick hon banne mig tro. Så nu har jag gjort ganska vettiga

saker idag ändå, byggt bord och gått omkring i vårvädret.

Nu ska jag tända godaste dofljusen, dricka cola och sitta

här i soffan. Och prata färdigt med Emma i telefon.

Av Mattan - 11 april 2010 19:01

Nu ska jag bygga bord, typ som byggare bob fast han är nog säkert

med fin marginal smidigare än mig. Men vad fan gör det, de är ju

ändå bara jag som ska använda det där jävla bordet, ja och micron

då som skall stå på bordet. Jag har fan inte uträttat mycket idag

förutom dammsugning, promenad, bokning av tvättstuga. Så tyckte

att bordet kunde byggas och jag kunde få känna mig duktig.

Hoppas på samma väder imorgon då ska jag fan leva loppan min

enda lediga dag på veckan. Sedan ska jag jobba natt tills jag går

in i väggen, toppen.

Av Mattan - 11 april 2010 14:25

Jag måste fort som öga och i panik ladda min mp3 spelare så jag

kan ta en lång jävla promenad med Rasied fist i öronen. Det är

väl ändå livet det?! Vilka grabbar, vilken pepp, kan inte bli annat

än topp. Synd bara att det tar tusen år för mig stenålders mp3

spelare att ladda, men fatta vad grym musik jag har på den.


Solen skiner ute och jag tog sovmorgon deluxe.

Men är det konstigt? Jag har väl alltid mina trött

dagar när det är strålande sol ute liksom, kul tjej!

Jag måste fan hitta på något lätt hänt att man börjar

förmurkna om inte annnat, Hej hopp!

Av Mattan - 11 april 2010 04:05

Vilken kväll...

Jag tackar och bockar alla inblandade plus några fler.

Det som skulle bli en lätt liten spana på folk kväll vart något

helt annat och helt rätt fast ändå inte. Äh, vad fan vet jag

om det egentligen?! Jag säger ju det...spontana utgångar

ligger alltid i topp rankningen. Dock hade ju inte lite ful

vin i kroppen skadat, men det tar vi en annan dag gott folk!


Nu ska jag fan sova, hunden hon har redan däckat av lycka

att lilla jag kom hem. Så över och ut, skepp och hoj, roger

över roger ut, vad fan ni vill. Jag och the bronx ger upp nu.


Men ööh, om två timmar har jag varit uppe ett dygn.

När hände detta?!

Ovido - Quiz & Flashcards