Alla inlägg den 29 april 2010

Av Mattan - 29 april 2010 22:57

Detta har varit pepplåten hela veckan lång!

Och äntligen så kan jag börja tända till, men vet

ni hur jobbigt det är att ha "i'm gona party, and party

and pa and pa and party" på hjärnan. Det kommer 

alltid när jag ska försöka sova, vilket jag tänkte

försöka mig på nu. Skepp och Hoj, imorgon smäller det!


Av Mattan - 29 april 2010 20:55

Vilken heldag det vart!

I slutändan var det bara jag och Emma.Å som åkte och det borde

de andra två jobb kåta jävlarna ångra bittert. Vi hade en rolig

dag med massa skratt och framförallt shopping. Emma.Å körde

riktigt loss inne på IKEA, en annan drog igång på alla cylindrar

inne på Birsta city. Jag köpte en hoodtröja med nitar som jag

igår låg och funderade på om man kunde skapa själv men nu

slapp jag ju engagera mig så mycket mer i det. En lång tröja

med nitar/paljetter, ett linne med texten "peace off" på,

ett par grymma leggins, en present till Emma som jag hoppas

hon gillar annars tar jag den gärna. Plus en ring som är formad

till en döskalle, och ett armband med massa döskallar på.

Att jag fortfarande är så barnsligt kär i döskallar efter alla dessa

år är helt underbart. Speciellt eftersom det verkar vara något

slags mode nu för tiden, döskallar och nitar. Fy satan vilket

bra  mode liksom, det tycks om från min sida!

Nu ska jag vänta på att Emma kommer hit och hämtar hennes

oinslagna present sedan ska jag banne mig knoppa. För ni alla

vet ju vilken dag det är i morgon (?!!!!!) Fredag FTW.

Av Mattan - 29 april 2010 09:20

Nu ska jag blåsa håret och sedan väntar jag på Emma.Å

som ska hämta mig. Dumpa Mini hos morfar och sedan

pyser vi till Sundsvall och shoppar! Härliga tider folk.

Men spenderar byxorna åker inte på, det har jag inte

riktig råd med tror jag. Man ska ju liksom klara sig

resten av månaden vilket jag oftast glömmer.

Denna dag kommer gå tok fort och sedan så är det helt

hipp som happ Fredag när man vaknar! Känns som att

jag ska fira Jesus födsel eller något för ungefär så

peppad är jag. Men det vet vi ju alla att han föddes på

julafton och det är en hel sommar kvar tills den dagen.


Hoj!

Ovido - Quiz & Flashcards