Alla inlägg den 4 april 2010

Av Mattan - 4 april 2010 13:28

Idag är jag inte så hemskt överdrivet piggelin inte.

För efter en hel dags tjatande och övervägande vann min syster

och fick ut mig på ytterligare en ute kväll i glada Hudik. Jag måste

erkänna att går dagen var betydligt roligare än i Fredags. Eller så

beror det endast på att vi var snäppet fullare, typ. Men roligt var

det och jag har märkt att jag är söder över för här är folk inte lika

glatt inställda till dryghet. Igår höll jag fan på att få en känga för

att jag råkade öppna munnen lite fort, jag tror jag ska lämna

drygheten hemma i kära Sollefteå nästa gång jag åker någonstans.

Sedan vart jag kallad "Lisbeth Salander" två gånger igår av två

olika människor, men så grym ser jag väl ändå inte ut?

Men iofs..."Lisbeth" är ju snygg och grym så jag tar det där som

en komplimang!


Nu ska vi vakna lite till liv, sedan blir det middag hos

Tomas med familj. Efter det drar jag mig mot Näsviken

till farmor och farfar och älskade Mini. Nu gör det ont i

hundhjärtat mitt då jag vart ifrån henne i två dagar.

Så myser jag i kväll med dom och imorgon åker jag hem

till Sollefteå igen.

Ovido - Quiz & Flashcards