Alla inlägg den 14 april 2010

Av Mattan - 14 april 2010 22:41

Men vad tycker vi om detta?!

Matilda med långa (nåja, långa är dom i mina ögon)

naglar och dessutom med nagelack! My fuck vad snygg

jag kommer vara hädan efter. Ja såklart åp fritiden och

inte när jag jobbar, då är det ajjabajja att ha nagelack!


 

woooohaaaaa!

Av Mattan - 14 april 2010 21:39

Vilken härlig kväll va!

Fellie och Brallan kom hit halv sex pip, bra gjort, en annan

som är tidsoptimist skulle ju ha kommit lite senare. Men så

påstår ju folk att fint folk kommer sent också så det är ju

bara för er att lägga ihop ett och ett. Vi käkade, pratade,

tittade på roliga bloggar, bortklippta scener ifrån Twilight

och skrattade oändligt massa med mycket. Vilka vänner jag

har, ja åter igen tänker jag skriva detta för så är det verkligen.


Dagen i sig har varit fin som en dag, spenderade tid med

både Emma och Malin. Jag fick mig en läxa om att solen

som lyser på himlen ni vet? Den lyser starkt och det blir

varmt av den. Och är det så att det blir för varmt då måste

man slå sönder bilrutor. Därför tycker jag att ni ska ha

rutorna ned vevade, annars får man skäll och hunden kan dö.

Då spelar det nog ingen roll vad fan man heter för solen är

varm och kan döda. Kanske därför det inte är någon som bor

på den där varma jävla stjärnan?!


Nu ska jag försöka hålla mig vaken i flera herrans timmar till.

Kanske man ska ta och ren bädda i sängen, diska och fejja mer,

eller så sitter jag kvar här i puffen och kollar färdigt på Grey's

och sedan sex rehab? Förmodligen blir det de sist nämnda.

Av Mattan - 14 april 2010 11:33

Telefonen ringde några sekunder innan väckarklockan, så jag

znoosade. Sedan insåg jag att det faktiskt ringde. Så nu när

jag försöker ringa upp svaras det inte eller så är det upptaget.

Så nu ger jag verkligen upp! Ska börjar städa och fejja här,

måste även duscha innan klockan två då  jag ska ut och ränna.

Så borde jag fixa fram ett kuvert så jag kan skicka in papper

till mina vänner på Akassan och hoppas på pengar innan man

fyller 75 bast. Sedan måste jag fortsätta att städa och fejja

för att få någon slags ording på torpet. bla bla bla, färdig snackat!

Ovido - Quiz & Flashcards