Alla inlägg den 9 april 2010

Av Mattan - 9 april 2010 22:30

Nu har jag precis kommit hem ifrån gannhuset.

Kasst av mig att jobba imorgon så jag inte kunde stanna kvar längre

för sånt där gör mig glad. Människor som är lagomt fulla, glada och

bara där för att lyssna på musik. Ska absolut hjälpa till en gång till.


Nu borde jag skutta i säng egentligen och det är helst nyss

men jag sitter uppe ett litet tag till. Jag kommer förmodligen

inte kunna somna ändå med tanke på hur blues grabbarna spelar.

Men jag måste ge det ett försök eller tusen, för om ett lite tag

ska jag upp och arbeta som en myra. Utan Mini ska jag sova

också, hur ska det gå? Hon stannade på sleepover hos mamma

och Peder, så henne får jag tillbaka imorgon efter jobbet.

Ne, god natt var det väl jag skulle skriva nu va?

Av Mattan - 9 april 2010 13:35

Idag känner jag för att göra så lite som möjligt..

Jag började med att försöka städa men märkte att ne det funkade

liksom inte. Så nu sitter jag i soffan och kollar på peak season och

önskar att jag fick säsonga sådär jag med. Men vafan, jag trivs ju

bra i hemmets trygga vrå och kan ju kolla på detta på tv.n så det

jämnar ut sig. Jag ska ligga här ett tag till sedan ska jag städa,

göra mig ordning, åka och handla och sedan gå till grannhuset.

Jag ska nämligen hjälpa till på bluesföreningen idag, fan det blir

grejer det! Men det blir tidig kväll med tanke på att jag ska försöka

ta mig upp imorgon klockan 6. Jag kan fortfarande inte förstå hur

fan jag ska kunna somna i tid när jag inte somnat innan halv tre

på hela veckan. Jag bestämmer mig här och nu att jag aldrig mer

ska blanda natt och dag, jag tror jag håller mig till nätter och

kvällar! Hatar mornar, verkligen hatar!!

Av Mattan - 9 april 2010 00:01

Jag har haft en topp kväll med Emma och Mallan, och såklart

annat folk fast dom känner jag inte så de kan jag inte säga

något om. Men när folket hade köpt ljus och fikat massa gott

som Mallan hade bakat så åkte dom hem till sitt medan vi

stannade kvar och gjorde vårt. Pratade om allt och ingenting,

skratta och drack kaffesump. Sedan skjutsade vi hurtbullen

Mallan till sin bil och styrde min bil mot Sollefteå.

Väl hemma dök jag i soffan med älskade hunden, nu funderar

jag på om jag ska ta mig en macka eller om jag ska gå och

försöka sova. Jag menar...jag börjar jobba klockan 6.45 på

Lördag och förstår inte för mitt liv hur fan jag ska komma upp.

Mamma hade förslaget att jag skulle vara uppe hela natten och

ja, det är ju en idé att gnida på lite.

Fan jag tror jag tittar färdigt på Law and order och tar en

macka, sedan går jag och lägger mig. Ja, så får det bli!

Ovido - Quiz & Flashcards