Alla inlägg den 13 april 2010

Av Mattan - 13 april 2010 23:54

Hallå! Det är något fel som är trasigt nu.

Klockan är minuter i tolv och jag är trött, men neej detta går inte.

Jag säger ju det att man inte ska blanda natt och dag jobb, det är

ett helvete att göra så. Men vet ni, jag är glad att jag ens får jobba

så jag är tyst och tackar ja till det jag får!


Jag ska dricka cola och hitta på något så jag vaknar till.

Leta nagelack bortaging ska jag, för ni vet när jag inte

biter på naglarna längre kan man måla så fin fina färger

på alla tio. Så imorgon ska jag och mina lusätna fickor

gå på stan och köpa fina nagelack. Jag kommer bli så

jävla tjejig nu när jag kan måla naglarna. Det kommer

bli en död för sig den dagen någon får för sig att gå av.

Då kommer jag vara en sån tjej som jag har skrattat

åt i hela mitt liv. "ååh nej min naaaaaaaaagel!!!"

Sån ska jag bli, en grinande nagel tjej som lyssnar på Hardcore.

Så jävla topp!

Av Mattan - 13 april 2010 21:57

Ja men hej.

Jag skulle jobba till klockan fem jag men serni att så vart det inte,

jag jobbade till klockan nio. Men kvällen flöt på och allt var precis

som vanligt fast lugnare ungefär. Så nu har Mini tagit halva soffan

och jag har andra hälften. Imorgon blev jag av med en natt så det

blir en enorm och fet jävla städ dag imorgon! Och let me tell you,

det behövs verkligen. Packa upp väskan ifrån hudik, dammsuga,

skura och ren bädda sängen. Sedan på kvällskvisten kommer

Fillie och Brallan hit för då ska jag bjuda på middag. Snacka om

myskväll! Det var allt för länge sedan jag träffade dessa underbara

damer så det blir toppen på snoppen.


Nu ska jag dyka in i sporitys värld och se vad dom tror sig

tycka att jag kanske tycker om för musik. Hittills tror dom

att jag tycker om följande; slagsmålsklubben, the cure,

Black Sabbath och Gorillaz jävla blandning. Men nu ni fann

jag grejer! Cancer Bats är jag efter nu som vanligt tro?

Av Mattan - 13 april 2010 11:31

Jag är kungen av pungen på att sova!

Shiet, jag ska liksom vara på jobbet om en halvtimme och innan

de måste jag köpa snus och lämna av Mini hos morfar. Och då

tänker ni såhär, ja men varför sitter hon och bloggar då!? JO

kära läsare för jag är så in åt helvetes snabb på att skriva så

det gör ingenting. Ne, nu ska jag käka en macka med leverpastej

och gruka i bilen medans jag rullar mot destinationen. Fy fan vad

skönt att jag jobbar natt resten av veckan! Jobba dag är ju helt

konstigt i min värld, min sjuka värld. O'hoj!

Ovido - Quiz & Flashcards