Alla inlägg den 20 april 2010

Av Mattan - 20 april 2010 13:06

Jävla sovande lägenhet detta är.

En annan var ju hemskt duktig och ställde klockan på halv tio,

kruxet var bara det att jag somnade om. And so did the dog.

Jaaha, så vaknade jag halv ett (!) i panik över att jag åter

igen har sovit bort en dag. Inte en tanke på att kroppen kanske

behövde denna sovande dag efter fyra nätter på jobbet.

Jobbet, är lika med bemanigen och dom är jag sur på nu!

Det är alltid ett jävla tissel och tassel och lovande hit och dit

som aldrig hålls i slutändan. Ne, men en annan studerade ju

till undersköterska så alla andra vikarier utan utbildning ska

få mer jobb. För det var ju så himla viktigt att man skulle ha

utbildning osv. Om jag blir på dåligt humör? Eh, JA!


Av Mattan - 20 april 2010 02:09

Nu är det kostaterat, jag är sämst i världen på att gå

och lägga mig i tid även om jag har varit trött en hel dag.


Men nu till det viktiga...Låten!

Visst blir man lite överdrivet sprallig och kär i livet

när man hör den!? Hade jag varit kär hade jag varit

kär som jag aldrig vart förut p.ga av denna.

Ovido - Quiz & Flashcards